Veřejná zakázka: Pracovní stanice, notebooky a IT financované z NPO (2023)

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno (v archivu)
Zakázka byla zadána.
DBID: 1058
Systémové číslo: P23V00000003
Spisová značka: JAMU-ZAK/1862/2023/29793/Rek
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2023-009505
Datum zahájení: 03.03.2023
Nabídku podat do: 04.04.2023 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Pracovní stanice, notebooky a IT financované z NPO (2023)
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění veřejné zakázky je dodávka PC, notebooků a IT vybavení pro HF.

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: otevřené řízení
  • Režim veřejné zakázky: nadlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 892 000 Kč bez DPH

Místo plnění

  • Brno-město

Zadavatel

  • Úřední název: Janáčkova akademie múzických umění
  • IČO: 62156462
  • Poštovní adresa:
    Beethovenova 650/2
    60200 Brno
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 60055243

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.jamu.cz)

Odpovědné veřejné zadávání

Uplatnění pravidel odpovědného veřejného zadávání.

  • Zaměstnávání osob znevýhodněných na trhu práce
    • S ohledem na povahu a smysl zakázky, kdy předmětem je dodávka pracovních stanic, notebooků a IT, neshledal zadavatel možnosti v podpoře osob znevýhodněných na trhu práce.
  • Podpora praxe, zvyšování kvalifikace a rekvalifikací
    • S ohledem na povahu a smysl zakázky, kdy předmětem je dodávka pracovních stanic, notebooků a IT, neshledal zadavatel možnosti v podpoře praxe, zvyšování kvalifikace a rekvalifikace.
  • Podpora důstojných pracovních podmínek
    • Aspekt podpory důstojných pracovních podmínek byl zadavatelem zohledněn v čl. I odst. 3 Kupní smlouvy.
  • Podpora účasti sociálních podniků na veřejných zakázkách
    • S ohledem na povahu a smysl zakázky, kdy předmětem je dodávka pracovních stanic, notebooků a IT, neshledal zadavatel možnosti v podpoře účasti sociálních podniků.
  • Přínos pro místní ekonomiku, komunitu
    • S ohledem na povahu a smysl zakázky, kdy předmětem je dodávka pracovních stanic, notebooků a IT, neshledal zadavatel možnosti v podpoře místní ekonomiky a komunity.
  • Férové dodavatelské vztahy
    • Aspekt férových dodavatelských vztahů byl zadavatelem zohledněn v čl. I odst. 4 Kupní smlouvy.
  • Podpora ekologicky šetrných řešení
    • S ohledem na povahu a smysl zakázky, kdy předmětem je dodávka pracovních stanic, notebooků a IT, neshledal zadavatel možnosti v podpoře ekonomicky šetrných řešení.
  • Komunikace zadavatele s dodavateli ve vztahu k OVZ
    • Před zahájením výběrového řízení nebyla provedena předběžná tržní konzultace.
  • Jiné
    • S ohledem na povahu veřejné zakázky neidentifikoval zadavatel další témata odpovědného zadávání, která by byla v souladu s vymezeným předmětem a účelem veřejné zakázky.

Položky předmětu

Žádné záznamy.

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Datum Druh zprávy Odesílatel Předmět o.
22.03.2023 15:32 vysvětlení, doplnění, změna dokumentace Miroslav Šlégl Vysvětlení a změna zadávací dokumentace č. 1    

Veřejné dokumenty

Formuláře

Název formuláře Typ Stav Uveřejněno v E-ZAK Uveřejněno ve VVZ
Opravný interní formulář k veřejné zakázce E01 uveřejněný 04.04.2023 ---
Oznámení o zahájení zadávacího řízení F02 uveřejněný 06.03.2023 06.03.2023
Oznámení o výsledku zadávacího řízení F03 uveřejněný 28.04.2023 28.04.2023

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky